Första dan i sjuan! <33


Heej!

Idag var det värsta återträffen på skolan.. haha. Det har kommit förskolor ntill 5:or till den andra delen av skolan, dem är jättesmå haha cute ^^ vi fick våra skåpnycklar och jag fick UNDERSKÅP, FUCK! Får försöka ragga på någon med överskåp :D Inez och Emelie fick överskåp brevid varandra.. *suck* Menmen.. det viktigaste är väl att man har nåt att ha sina skolgrejer i, eller hur?
Sen fick vi en massa papper och sånt shit.  Vi ska få ny mattelärare.. I år ska jag höja mina betyg till VG.
Vår längsta dag är till 15:20 NÄSTAN HALV FYRA!! Shit asså :O Första dagen i skolan fick vi läxa.. vi ska ta reda på vad folkpartiet är eller nåt sånt konstigt :S
Idag var jag med Emelie och Inez, vi spelade kort och Inez spillde ut sitt bubbelvatten två gånger :O Hihi.. sen gick vi ut och "lekte". Imorgon ska vi nog ha vanliga schemat, men vi ska prata en och en med våran handledar lärare.. KUL! Onsdag ska vi till ett militär.. nånting, vi ska göra en hinderbana, det värkar kul. Sen på Torsdag börjar skolan på riktigt med lektionerna och sånt :)

Kommentarer
Postat av: <3 love ya

du vet tjejen hur allt ska vara du <3 <3 love yu four ever puss

2010-08-23 @ 18:39:31
Postat av: <33

Japp allt e planerat :) love you 2 4-ever <33

2010-08-23 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0