Canon Ixus 105 Rosa!! <33

Hello!

Satt och kollade på Experts hemsida på kameror. Jag vill nämligen ha en ny Kamera, den andra som jag tar mina bilder nu med är inte den bästa kameran..
Canon Ixux 105, älskar den!


Jag tycker den är väldigt snygg, här är lite info om den:

Canon Ixus 105 Rosa
Användarvänlig kamera i klassisk design, fullmatad med smarta fotofunktioner.
 

IXUS 105 kombinerar det bästa av automatisk funktionalitet med manuell kreativitet. Kameran erbjuder bland annat ett Smart auto-läge där alla inställningar optimeras automatiskt beroende på vilket motiv du skall fotografera. Självklart har kameran även mängder av olika fotograferingsinställningar för dig som vill arbeta lite mer kreativt med fotograferingen.

Även porträtt-fotografering är enkelt med IXUS 105. Tack vare teknik för både ansikts- och rörelseigenkänning får du alltid skarpa proträttbilder även om motivet rör på sig.

Kamerans 28mm vidvinkelobjektiv gör att du kan fotografera större motiv även från nära håll och den optiska bildstabilisatorn ser till att behålla bildskärpan även när du utnyttjar den optiska 4x zoomen till max.


Har lust att gå på en enorm shoppingrunda! som är flera timmar låång! köpa en massa grejer. Men just nu önskar jag att det var julafton imorrn, vill ha julklappar!!!


Haha var tvungen att lägga ut bilden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0