Buhu

Har fanimej inte spelat någe The sims 3 idag, skiten strulade sig, så nu installerar jag om hela jävelskapet och hoppas att det funkar, Wish me good luck!
Imorgon är pappa ledig :) Vi ska åka till Farsta Centrum och shoppa! Rosie fyller år här snart, så vi ska handla present till henne och till Elvis <3 (Elvis är min fasters hund som blir ett år). Soo sweet!
Ska också kolla på en ny väska, min nya plånbok får inte plats i min lilla väska.. typiskt. Ska också kolla på några nya hörlurar till min Ipod :) Mina BÖRJAR bli slitna :S
Snart är The sims 3 installerat, då ska jag bara installera The sims 3 Drömjobb  :)
Sitter och kollar på Two and a half men.. haha så jäkla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0