-Ingen rubrik-

Tjaaa!
Vad gör ni då? Själv sitter jag vid datan. Vill lyssna på musik men spotify funkar inte och ljudet är helt dött..
I onsdags tror jag, var jag på bio med mamma och mormor vi såg bröderna karlsson, väldigt rolig faktiskt :)
Sen igår såg vi inception med Leonardo DiCapro, ni vet Titanic snyggingen, den filmen var jäkligt invecklad, men endå bra :) ett måste att se den!
Igår var jag oxå i stan, jag köpte et grow nails now ( nagellack som gör att naglarna växer snabbare ) Har inte testat en men ska göra. Värkar vara seriösa grejer man ska hålla på och massera naglarna :S Okej?
Sen köpte jag ett läppglans :) en parfym och ett vanligt naggellack, och ett till läppglans. Hittade inga kläder som föll mig i smaken, vill shoppa nu när jag har PENGAR!!! men ska oxå spara till ett körkort på moppe eller bil, shit önskar att jag var rik :/
Idag ska jag väl inte hitta på något speciellt, väntar på att Lilla Inez ska svara i sin mobil.

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0